Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu powierzchni biurowej

  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

    

Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu powierzchni biurowej


Twój zakres obowiązków

  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów
  • Zarządzanie istniejącymi klientami i budowanie długotrwałych relacji biznesowych
  • Prezentowanie biur w pięciu lokalizacjach w Śródmieściu
  • Tworzenie ofert w porozumieniu z innymi pracownikami
  • Negocjowanie umów najmu
  • Nadzór nad procesem sprzedażowym
  • Analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań z zakresu wynajmu biur
  • Bieżące raportowanie wyników sprzedażowych
  • Monitorowanie rynku nieruchomości biurowych

Nasze wymagania

  • Minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w sprzedaży lub wynajmie nieruchomości komercyjnych
  • Dobra znajomość współczesnych technik sprzedażowych i negocjacyjnych
  • Podstawowa znajomość prawa w zakresie sprzedaży i wynajmu nieruchomości
  • Umiejętność tworzenia i negocjowania umów najmu
  • Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną rozmowę z klientem zagranicznym (C1/C2)
  • Punktualność, dyspozycyjność i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność budowania relacji z klientami

To oferujemy

  • Umowę o pracę i system prowizyjny
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy w profesjonalnym środowisku biznesowym i komfortowe warunki pracy – nowoczesne biuro w centrum Warszawy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i pracy w środowisku biznesowym
  • Pełne wsparcie ze strony doświadczonego zespołu i przyjazną atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne, dostęp do siłowni, dofinansowanie do nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, regularne spotkania integracyjne)

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 16 dni temu)
Powrót do listy ofert