SMART-HR

Czy to Twoja firma?

SMART-HR praca

Katowice

Witaj! Jesteśmy Smart HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji, zlokalizowanym w sercu dynamicznie rozwijającego się Katowic. Nasza specjalność to kompleksowe doradztwo personalne oraz rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Rozumiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas i jak cenny jest każdy członek Twojego zespołu. Dlatego też w Smart HR stawiamy na innowacyjność i jakość, korzystając z najnowocześniejszych metod pozyskiwania talentów, które są sprawdzone i efektywne.


Nasza oferta to nie tylko standardowe rekrutacje. Rozumiemy zróżnicowane potrzeby rynku pracy, dlatego oferujemy również rekrutacje pracowników z różnych obszarów Polski na zasadach innych niż regulowane przez kodeks pracy, takie jak działalność gospodarcza, kontrakt czy umowa cywilnoprawna. Wyróżnia nas również SMART-JOB COACHING – inicjatywa, która wspiera kandydatów w rozwoju ich karier zawodowych, pomagając im w pełni wykorzystać swój potencjał.

W Smart HR wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie zarówno potrzeb naszych klientów, jak i aspiracji kandydatów. Nasze podejście jest zawsze indywidualne i skrojone na miarę, co pozwala nam budować trwałe relacje i efektywnie łączyć światy biznesu i talentów. Chociaż nie możemy podzielić się naszą historią czy szczegółami dotyczącymi naszej pozycji na rynku, możesz być pewien, że jako Twoi partnerzy w rekrutacji, zawsze dążymy do osiągnięcia najlepszych wyników, które przekładają się na Twój sukces.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy z Smart HR – razem możemy tworzyć zespoły, które są nie tylko kompetentne, ale i zaangażowane w realizację wspólnych celów.

SMART-HR najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja logistyka / spedycja / transport inżynieria / technologia / technika

Oferty pracy SMART-HR

Praca alert - powiadomienia

Praca SMART-HR

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka lekarska
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SMART-HR

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SMART-HR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
SMART-HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Katowice
  4. Kraków
  5. Bielsko-Biała
  6. Poznań
  7. Łódź
  8. Gliwice
  9. Bydgoszcz
  10. Lublin

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca SMART-HR - oferty archiwalne

  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Serwisant HVAC

    SMART-HR
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – spółki technologicznej działającej w obszarze usług technicznego zarządzania obiektem, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Serwisant HVAC

      Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

      Zakres obowiązków

      • Wykonywanie przeglądów i bieżącą obsługę serwisową urządzeń,
      • Wykonywanie diagnostyki, napraw i usuwanie usterek,
      • Sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.

      Wymagania

      • Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
      • Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
      • Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
      • Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
      • Posiadania uprawnień F-gazowych i uprawnień SEP,
      • Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej,
      • Umiejętności pracy indywidualnej i w zespole,
      • Sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
      • Posiadania prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną,
      • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie,
      • Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód również do użytku prywatnego),
      • Swobodną atmosferę pracy,
      • Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
      • Płatny system poleceń pracowniczych,
      • Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
  • Serwisant HVAC

    SMART-HR
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – spółki technologicznej działającej w obszarze usług technicznego zarządzania obiektem, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Serwisant HVAC

      Miejsce pracy: woj. łódzkie

      Zakres obowiązków

      • Wykonywanie przeglądów i bieżącą obsługę serwisową urządzeń,
      • Wykonywanie diagnostyki, napraw i usuwanie usterek,
      • Sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.

      Wymagania

      • Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
      • Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
      • Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
      • Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
      • Posiadania uprawnień F-gazowych i uprawnień SEP,
      • Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej,
      • Umiejętności pracy indywidualnej i w zespole,
      • Sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
      • Posiadania prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną,
      • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie,
      • Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód również do użytku prywatnego),
      • Swobodną atmosferę pracy,
      • Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
      • Płatny system poleceń pracowniczych,
      • Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
  • Serwisant HVAC

    SMART-HR
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – spółki technologicznej działającej w obszarze usług technicznego zarządzania obiektem, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Serwisant HVAC

      Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie

      Zakres obowiązków

      • Wykonywanie przeglądów i bieżącą obsługę serwisową urządzeń,
      • Wykonywanie diagnostyki, napraw i usuwanie usterek,
      • Sporządzanie dokumentacji serwisowej z wykonanych prac.

      Wymagania

      • Doświadczenia w pracy jako serwisant lub monter urządzeń chłodniczych,
      • Umiejętności podstawowej diagnozy urządzeń chłodniczych,
      • Podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki,
      • Podstawowej wiedzy z instalacji chłodniczych,
      • Posiadania uprawnień F-gazowych i uprawnień SEP,
      • Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej,
      • Umiejętności pracy indywidualnej i w zespole,
      • Sumienności oraz rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
      • Posiadania prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w zależności od preferencji,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią roczną,
      • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie,
      • Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód również do użytku prywatnego),
      • Swobodną atmosferę pracy,
      • Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
      • Płatny system poleceń pracowniczych,
      • Możliwość zdobywania i pogłębiania wiedzy technicznej.
  • Operator Linii Produkcyjnej

    SMART-HR
    • Olkusz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy przemysłowej, mającej stabilną pozycję rynkową, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

      Operator Linii Produkcyjnej

      Miejsce pracy: okolice Olkusza, woj. Małopolskie

      Zakres obowiązków

      • Zapewnienie utrzymania ciągłości produkcji,
      • Kontrolę ruchu maszyn i urządzeń technicznych w procesie produkcyjnym,
      • Kontrolę parametrów procesowych,
      • Aktywny udział w likwidacji sytuacji awaryjnych,
      • Planowanie napraw oraz remontów,
      • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej procesu produkcyjnego,
      • Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • Wykształcenia technicznego – co będzie mile widziane,
      • Gotowości do pracy w systemie zmianowym (4 brygady),
      • Samodzielności oraz aspiracji do dalszego rozwoju zawodowego,
      • Uprawnienia na wózki widłowe lub podesty ruchome (mile widziane).

      Oferujemy

      • Stabilne i satysfakcjonujące zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Pracę w systemie zmianowym,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz odbycia odpowiednich szkoleń,
      • Pracę w pozytywnej atmosferze, w dynamicznym zespole,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Area Sales Manager Poland

    SMART-HR
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Area Sales Manager Poland

      Miejsce pracy: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
      • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
      • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
      • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
      • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
      • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
      • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
      • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
      • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
      • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
      • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
      • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
      • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
      • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
      • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
      • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Szkolenia produktowe w Londynie,
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.
  • Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

      Miejsce pracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie

      Zakres obowiązków

      • Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu,
      • Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników,
      • Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
      • Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników,
      • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi),
      • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
      • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
      • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
      • Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
      • Nastawienia na realizację założonych celów,
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
      • Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
      • Wysokiej kultury osobistej.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
      • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji kandydata,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
      • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
      • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
      • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.

Pracodawcy w Katowicach