Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Michael Page International (Poland) sp. z o.o. praca

Warszawa

Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.


Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia it (informatyka) prawo i administracja państwowa sprzedaż / zakupy hr / kadry

Oferty pracy Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Mapa Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Kraków
  4. Wrocław
  5. Bielsko-Biała
  6. Katowice
  7. Bydgoszcz
  8. Łódź
  9. Częstochowa
  10. Lublin

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca Michael Page International (Poland) Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • SAP FI/CO Consultant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Responsible for deep SAP systems knowledge of operational finance processes in the company (OTC, PTP and RTR) processes, within and outside S4H system
      • Design, communicate and implement solid and effective working systems solutions paired with digital business processes for the finance community, together with finance colleagues and external IT specialists as relevant
      • Identify, document and resolve issues and continuous improvement opportunities related to the financial systems used by the accounting community in the company
      • Responsible for coordinating the testing of the proposed system solutions according to the agreed requirements
      • Drive finance systems landscaping and right solution architecture for the finance process area in the company, leaning strongly on digitalization an systems-based controls implementation
      • Spread solid daily working S4H knowledge across company Global Finance community through ongoing training materials and training sessions
      • Project manage finance the finance workstream in migrations of acquired entities to comany's global ERP platform, ensuring clean and fit for purpose master data and local customization of company global standard processes only when required for local statutory purposes
      • The role is reporting to Head of Global Business Service

      Wymagania

      • 5+ experience from Finance SAP specialist roles in large, international companies
      • Strong process professional with excellent analytical, process and problem-solving skills
      • Documented strong communication and stakeholder relationship skills and collaboration & team orientation in working style
      • Solid project management skills and well a structured and systematic working style, paying attention to details but tying together with overall design concepts & accounting principles
      • Possess a desire for a fast-paced learning curve and thrive on working independently in multiple new and explorative areas at the same time
      • Deep and specialized SAP knowledge and preferably experience with S4H
      • Solid working knowledge of standard MS Office softwar

      Oferujemy

      • Exciting opportunity to work closely with Head of SSC
      • Contract of employment
      • Attractive salary plus possible bonus
      • Hybrid working model (50/50). Office is located in the Warsaw city center
  • Process Engineer (montaż)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Zawiercie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wdrażanie nowych produktów i procesów w zakresie montażu i sterowania.
      • Przygotowanie kompletnej dokumentacji procesu produkcyjnego, a także projektowanie stanowisk produkcyjnych.
      • Kontrolowanie procesu przy zachowaniu jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wydajności.
      • Rozwój i doskonalenie procesu oraz ustalanie działań naprawczych.
      • Ścisła współpraca z zespołem pracowników produkcyjnych.
      • Przygotowanie analizy FMEA oraz innych danych niezbędnych do analiz.

      Wymagania

      • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży automotive.
      • Wykształcenie wyższe techniczne.
      • Praktyczna znajomość narzędzi procesowych takich jak: FMEA, FLOW.
      • Praktyczna znajomość narzędzi do rozwiązywania problemów takich jak: PDCA, 5WHY, Ishikawa.
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (B2).
      • Znajomość MS Office.
      • Umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy zespołowej.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
      • Wynagrodzenie miesięczne wraz z systemem premiowym.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kursów i szkoleń.
  • Product Design Engineer (automotive)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Zawiercie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za szczegółowy projekt produktu z uwzględnieniem ryzyka technicznego i wymagań technicznych klienta.
      • Ścisła współpraca z zespołem projektowym (zarządzanie projektem, delegowanie i weryfikacja realizacji powierzonych zadań).
      • Odpowiedzialność za proces weryfikacji i walidacji produktu zgodnie z wymaganiami klienta i zmniejszeniem ryzyka dla organizacji. Obejmuje to: - odpowiedzialność za treść i wyniki D-FMEA.
      • Odpowiedzialność za treść i dane wyjściowe DVP do testowania i obliczeń- zapewnienie wykonania niezbędnych obliczeń technicznych- inicjowanie i monitorowanie wymaganych testów.
      • Inicjowanie procesów prototypowania do badań wewnętrznych i/lub do testów u klientów i testów wewnętrznych
      • Odpowiedzialność za wszystkie aspekty wyceny i rysunków produkcyjnych, w tym tworzenie i śledzenie numerów część.
      • Identyfikowanie i komunikowanie dalszych niezbędnych przyszłych zaawansowanych potrzeby inżynieryjnych.
      • Odpowiedzialność za testy i obliczenia w zakresie technicznej analizy konkurencji (np. ocena porównawcza).
      • Praca w standardach APQP.
      • Definiowanie i wdrażanie wytycznych projektowych, a także przeprowadzanie szkoleń produktowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w projektowaniu części dla przemysłu motoryzacyjnego (warunek konieczny).
      • Wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria mechaniczna, materiałoznawstwo)
      • Mile widziane doświadczenie i znajomość materiałów do wytłaczania i formowania wtryskowego oraz procesów produkcyjnych (formowanie wtryskowe, wytłaczanie)
      • Minimum 3 lata doświadczenie w projektowaniu elementów z tworzyw sztucznych.
      • Znajomość procesów motoryzacyjnych, takich jak APQP i D-FMEA.
      • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2).
      • Osoba o wysokiej motywacji z innowacyjnym i kreatywnym podejściem do projektowania.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
      • Wynagrodzenie miesięczne wraz z systemem premiowym.
      • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kursów i szkoleń.
  • Energy Efficiency Specialist

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Monthly monitoring and reporting of energy consumption levels at a global level, including: based on KPI Energy (analyzing comparative data from several locations).
      • Preparation of reports with conclusions regarding sustainable development
      • Managing a dedicated platform - measuring progress and deviations, preparing statistical data.
      • Constant cooperation with the company's headquarters.
      • Coordinating tasks between people responsible for this process in individual locations.

      Wymagania

      • Higher technical education (preferred energy).
      • Minimum of 3 years of experience in a position related to production cost calculation, continuous improvement, and development of energy management concepts.
      • Professional experience in working with indicators (experience in the area of media consumption analysis, in particular energy consumption)
      • Experience in presenting data, ability to conduct public speaking.
      • Very good knowledge of English enabling free communication (B2/C1).

      Oferujemy

      • Full-time employment based on an employment contract.
      • Monthly salary with a bonus system.
      • A package of non-wage benefits: private medical care, sports card, group insurance.
  • Administrator - Lotus Notes

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Managing applications within the Lotus Notes/Domino environment.
      • Supporting users in working with applications based on Lotus Notes/Domino, including conducting training on these applications.
      • Administering the Lotus Domino server along with Sametime and Traveler environments.
      • Developing and implementing new modules within the Lotus environment using the Dysant framework.
      • Providing technical support to users for daily issues related to company-used hardware, technologies, and systems.
      • Maintaining necessary technical documentation.
      • Creating accounts, managing work flow administration, and assigning permissions in the IBM Notes system.

      Wymagania

      • At least 1-2 years of experience in managing and implementing solutions based on Lotus Domino environment.
      • Proficiency in programming technologies used within the Lotus Domino environment.
      • Fluency in at least one programming language other than LotusScript.
      • Knowledge of Windows and Linux environments, Apache servers, Samba, and databases.
      • Skills in server configuration and familiarity with VMWare virtualization systems.
      • Understanding of concepts such as addressing, routing, NAT, OSPF.
      • English proficiency at a B2 level.

      Oferujemy

      • A hybrid model, with a requirement to be in the office just two days per month.
      • Competitive salary according to your competencies.
      • Multiple office locations in attractive places.
      • Health services, such as private medical care and free access to sport facilities.
      • Language courses.
      • Welcoming and progressive work environment that embraces individuality and encourages authenticity.
      • Contract B2B
  • Cloud Security Engineer

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ⭐ CONDITIONS:
      • Hybrid working, but flexible hours
      • Permanent employment contract (UoP)
      ???? DUTIES:
      • Designing, implementing, and maintaining cloud security solutions to ensure the confidentiality, integrity, and availability of our cloud infrastructure, applications, and data.
      • Conducting security assessments and audits of cloud resources, identifying vulnerabilities and implementing appropriate remediation measures.
      • Developing and enforcing cloud security policies, standards, and best practices to ensure compliance with industry regulations and organizational requirements.
      • Collaborating with DevOps and development teams to integrate security controls into the CI/CD pipeline and ensure secure application deployments.
      • Monitoring and responding to security incidents, conducting thorough investigations, and implementing incident response measures as needed.
      • Implementing and managing cloud-native security tools and services.

      Wymagania



      • Minimum 3 years of hands-on experience in cloud security, preferably with exposure to leading cloud platforms,


      • Knowledge of attacks and mitigation methods,


      • Knowledge in three or more of the following areas:
        • Network protocols and secure network design,
        • Operating system internals and hardening (e.g. Windows, Linux, OS X),
        • Containers security,
        • Web application and browser security,
        • Security assessments and penetration testing,
        • Authentication and access control,
        • Applied cryptography and security protocols,
        • Security monitoring and intrusion detection,
        • Incident response and forensics,
        • Development of security tools, automation or frameworks,
      • BS or MS in Computer Science or equivalent engineering experience,
      • Excellent communication skills in English - both verbal and written.

      Oferujemy

      • Private health-care program,
      • MultiSport subscription,
      • Life insurance,
      • Access to internal and external learning platforms,
      • Language courses (variety of European languages available),
      • Pensions plan.
  • Technik Automatyk

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Świdnica
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Diagnostyka i rozbudowa układów elektrycznych, pneumatyki i systemów sterowania PLC i systemów wizyjnych
      • Bieżące usuwanie awarii występujących na liniach produkcyjnych oraz podejmowanie działań prewencyjnych
      • Analiza programów PLC pod kątem diagnostyki błędów
      • Raportowanie, analiza działań i awarii


      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie w zakresie automatyki, elektroniki, mechatroniki lub elektryki
      • Doświadczenie w dziale Utrzymaniu Ruchu
      • Znajomość podstawowych układów elektrycznych, pneumatyki i systemów sterowania z PLC, paneli HMI
      • Umiejętność czytania schematów elektrycznych
      • Mile widziane: znajomość środowiska SIMATIC STEP7, oprogramowania PacDrive diagnostic, EPAS-4, sieci Profibus, Devicenet i Ethernet

      Oferujemy

      • Praca w równoważnym 12-godzinnym systemie pracy
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Premia roczna, dodatek za pracę zmianową oraz pracę nocną
      • Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy oraz medyczny
      • Szkolenia adekwatne do stanowiska pracy
  • Technik Utrzymania Ruchu

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Świdnica
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Bieżące naprawy i remonty maszyn i urządzeń produkcyjnych
      • Usuwanie awarii mechanicznych/elektrycznych, dbanie o zachowanie ciągłości produkcji, obsługa systemów wizyjnych
      • Uczestniczenie w projektach usprawniających, modernizacji fabryki
      • Kontrola stanu i zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne do maszyn

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie techniczne: elektryczne, elektrotechniczne lub mechatroniczne
      • Doświadczenie w obszarze utrzymania ruchu- umiejętność diagnozowania i usuwania awarii
      • Aktualne uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji i napraw
      • Znajomość działania systemów pneumatycznych, elektrycznych i mechanicznych
      • Mile widziana znajomość maszyn obróbki skrawaniem

      Oferujemy

      • Praca w równoważnym 12-godzinnym systemie pracy
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Premia roczna, dodatek za pracę zmianową oraz pracę nocną
      • Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy oraz medyczny
      • Szkolenia adekwatne do stanowiska pracy
  • Inżynier serwisu - sprzęt medyczny

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa serwisowa urządzeń medycznych do diagnostyki i zabiegów endoskopowych oraz chirurgii laparoskopowej w placówkach służby zdrowia publicznych i prywatnych
      • Naprawa urządzeń, przeglądy aparatów i oprzyrządowania, instalacja i przeglądy techniczne
      • Prowadzenie dokumentacji wizyt serwisowych, przygotowywanie raportów napraw oraz uzupełnianie kart technicznych
      • Prowadzenie szkoleń dla klientów w zakresie obsługi sprzętu
      • Zarządzanie podręcznym magazynem części zamiennych
      • Bieżąca współpraca z zespołem handlowym w zakresie wsparcia i doradztwa technicznego oraz administracją serwisu odnośnie planowania i raportowania działań serwisowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w obsłudze serwisowej (doświadczenie w obsłudze urządzeń medycznych będzie dodatkowym atutem)
      • Mile widziana będzie znajomość technologii sieciowych (m.in. typy urządzeń, rodzaje okablowania, topologie sieci, protokoły) oraz umiejętność instalacji i konfiguracji serwerów, pamięci masowych, stacji roboczych i peryferii sieciowych
      • Prawo jazdy kat. B
      • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
      • Znajomość j. angielskiego technicznego (poziom średnio-zaawansowany)
      • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: elektrotechnika, elektronika, mechatronika bądź pokrewne
      • Umiejętność nawiązywania relacji, otwartość i umiejętność wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów
      • Samodzielność, dokładność i umiejętne planowanie pracy.
      • Teren działania: województwo łódzkie

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy uzależniony od wyników
      • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży medycznej
      • Ciekawa praca i niezbędne narzędzia pracy
      • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet MyBenefit, ubezpieczenie NNW)
      • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, m.in. przez nieograniczony dostęp do ponad 17 000 kursów na platformie Linkedin Learning
  • In House Lawyer (Corporate) - Renewable Energy Company

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Opracowywanie i weryfikacja umów handlowych, umów o współpracy oraz innych dokumentów prawnych, przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji korporacyjnej
      • Doradztwo prawne dla zarządu oraz poszczególnych departamentów firmy
      • Nadzór nad zgodnością działalności firmy z przepisami prawa krajowego i międzynarodowego
      • Reprezentowanie firmy w sprawach prawnych przed organami administracji publicznej i sądami
      • Współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia radcy prawnego albo adwokata
      • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale prawnym korporacji lub w renomowanej kancelarii prawnej
      • Doświadczenie w pracy z klientem korporacyjnym i zrozumienie specyfiki pracy prawnika wewnętrznego będzie dodatkowym atutem
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację i sporządzanie dokumentów
      • Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielność w działaniu
      • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i interpersonalne

      Oferujemy

      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
      • Pakiet benefitów, w tym opieka medyczna, karta sportowa.
  • Dyrektor Zakupów (automotive)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Kluczbork
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do zadań Dyrektora należeć będą:
      • współtworzenie lokalnych i globalnych struktur działu zakupów,
      • zarządzanie w obrębie zaopatrzenia komponentów na produkcję,
      • delegowanie zadań i monitorowanie wyników pracy działu,
      • odpowiedzialność za zakupy krytyczne i zakupy materiałowe,
      • generowanie costsavingów w obszarach zakupów direct / indirect
      • ścisła współpraca z pionem zarządzającym Grupy

      Wymagania

      Kandydat do tej roli powinien mieć:
      • min. 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami w branży automotive
      • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku produkcyjnym - region EMEA
      • posiadać znajomość norm jakościowych i procesów zachodzących w automotive: IATF 16949, PPAP, Lean Management, Kanban, Just in Time, Just in Sequence
      • posiadać wysokie umiejętności miękkie pozwalające kierować zespołem
      • b. dobrze komunikować się w j. angielskim
      • komunikacja w j. niemieckim będzie dodatkowym atutem
      • posiadać duże doświadczenie w pracy z danymi (Ms Excel, programy klasy ERP)

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:
      • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
      • atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 320 - 480 tys. zł / rocznie (brutto)
      • samochód klasy D na użytek prywatny
      • pakiet benefitów pracowniczych
      • możliwość pracy hybrydowej i elastyczność czasu pracy


  • Linux Network Administartor

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Server infrastructure administration (installation, configuration, monitoring)
      • Support physical and virtual Linux environment
      • Network implementation and support
      • Continuous improvement of systems and overall infrastructure
      • Investigate any security threats
      • Automate processes where suitable


      Wymagania

      • Strong Linux support experience (supported physical and virtual servers)
      • Network implementation and support (TCP/IP)
      • Good knowledge of operational systems Debian/Ubuntu
      • Automated desktop deployments
      • Proven experience with Bash/SH
      • Knowledge of automation solutions (e.g. Ansible)
      • Proficiency in English at level B2

      Oferujemy

      • Employment Contract or B2B contract,
      • Further development of personal methodological and technical excellence,
      • Intensive knowledge exchange with experienced colleagues,
      • Opportunities for growth both in domain knowledge as well as related business and soft skills,
      • Big impact on operational excellence, the data landscape, and architecture of our developments,
      • Fast-moving and ambitious work environment accompanied by an everyday learning atmosphere.
  • Customer Service Manager

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Pruszków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi klienta
      • Zarządzanie projektami
      • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP
      • Obsługa Klientów anglojęzycznych (z różnych krajów w Europie)
      • Współpraca z innymi oddziałami firmy m.in.: Ameryka Północna, Azja
      • Bliska współpraca z technologami/inżynierami procesu, działem sprzedaży
      • Kontakt z produkcją
      • Analizowanie oraz szacowanie ryzyka

      Wymagania

      • Minimum kilkuletnie doświadczenie w obszarze customer service na stanowisku kierowniczym/liderskim
      • Doświadczenie w firmie produkcyjnej (kilka lat)
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie C1/C2 (codzienny kontakt z Klientami i wewnątrz organizacji)
      • Preferowane doświadczenie w firmie o podobnym profilu
      • Wykształcenie z obszaru poligrafii będzie dodatkowym atutem
      • Bardzo wysokie umiejętności liderskie
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Chęć podejmowania wyzwań i realizacji celów
      • Znajomość j. francuskiego lub innego dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Premia uzależniona od wyników
      • Benefity: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, ZFŚS
      • Praca w dynamicznie rozwijającej się spółce
  • Prawnik ds. OZE - Łódź

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Udzielanie wsparcia i porad prawnych oraz administracyjnych
      • Dokonywanie analiz, sporządzanie projektów, przegląd różnych umów i bieżących dokumentów z prawnego punktu widzenia
      • Wsparcie w transakcjach OZE w tym w zakresie raportów due dilligence
      • Wsparcie przy prowadzeniu procesów inwestycyjnych
      • Wsparcie Spółki w zakresie reprezentacji przed Urzędem Regulacji Energetyki przy pozyskiwania koncesji na wytwarzanie energii
      • Analiza i kontrola dokumentów pod kątem zgodności z polskim prawem
      • Monitorowanie zachodzących zmian w regulacjach prawnych związanych z OZE

      Wymagania

      • Wykształcenie prawnicze
      • 2 - 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prawa energetycznego ( w tym OZE), prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego oraz korporacyjnego
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, na poziomie C1 (warunek konieczny)
      • Znajomość zagadnień związanych z rynkiem Odnawialnych Źródeł Energii
      • Prawo jazdy kat. B w związku z gotowością do odbywania podróży służbowych
      • Samodzielność i chęć brania odpowiedzialności za wykonaną pracę
      • Umiejętność efektywnej komunikacji oraz prezentacji argumentów
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów prawnych i podejmowania decyzji
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • Rzetelność, terminowość, zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań
      • Zdolność do pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniającego się otoczenia biznesowego
      • Chęć pracy stacjonarnej w biurze w Łodzi

      Oferujemy

      • Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowania
      • Pakiet benefitów w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta mulitisport, karta lunchpass Sodexo, szkolenia
      • Praca stacjonarna w biurze zlokalizowanym w Łodzi
      • Dynamiczne środowisko pracy, oferujące ciągły rozwój zawodowy i osobisty na wielu płaszczyznach
  • Koordynator ds. Zakupu Gruntów

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie bazą gruntów
      • Analiza rynku oraz utrzymywanie relacji z agencjami oraz pośrednikami;
      • Wstępna analiza gruntów inwestycyjnych (merytoryczna oraz administracyjna)
      • Wsparcie administracyjne na etapie ekspansji
      • Przygotowanie umów oraz dokumentacji transakcyjnej
      • Udział w przygotowaniu inwestycji przy współpracy z Dyrektorem ds. Akwizycji
      • Pozyskiwanie dokumentów planistycznych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowana geodezja, architektura lub prawo)
      • Min. 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (niezbędne doświadczenie w segmencie mieszkaniowym)
      • Umiejętność nawiązywania relacji biznesowych oraz silna motywacja do samodzielnej pracy
      • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
      • Umiejętność pracy z Elektroniczną Bazą Ksiąg Wieczystych, Geoportalem, Systemami Informacji Publicznej i Przestrzennej Gmin
      • Wysoko rozwinięte kompetencję interpersonalne
      • Język angielski na poziomie komunikatywnym

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o kontrakt B2B oraz system premiowy
      • Bogaty pakiet socjalny
  • Specjalista ds. fakturowania

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Fakturowanie sprzedaży - proformy, zaliczki, faktury końcowe, faktury korygujące itp.
      • Weryfikacja poprawności umów i aneksów w zakresie warunków płatności
      • Ewidencjonowanie i organizacja przechowywania dokumentów
      • Prowadzenie rejestrów
      • Kontakt z działem Księgowości oraz Działem Handlowym w zakresie rozliczenia transakcji
      • Praca w systemie ERP

      Wymagania

      • Min 2 lata doświadczenia w działach fakturowania, spółki handlowe, sprzedaż usług
      • Znajomość przepisów dotyczących wystawiania faktur za towar (terminy, dokumentacja)
      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne/finansowo-księgowe
      • Znajomość MS Excel
      • Dokładność, sumienność i samodzielność
      • Znajomość języka angielskiego (komunikatywnego)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie
      • Szeroki pakiet benefitów
      • Kurs angielskiego
      • Ubezpieczenie
      • Praca hybrydowa 3/2
      • Umowa o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
  • Asset Manager (Logistics)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Participate in asset management strategy creation
      • Preparation and execution of budgets and business plans
      • Oversee leasing process and take part in negations with key tenants
      • Implement business initiatives to enhance property value
      • Supervise external business partners (leasing agents, property management providers)
      • Building and maintaining positive relationship with tenants
      • Prepare reports and analysis for senior management
      • Implement ESG standards

      Wymagania

      • At least 5-7 years of experience within asset management area (preferably in logistics market)
      • Degree in Business, Finance or related filed
      • Deep understanding of financials and operations in asset management
      • Strong negotiation and organisational skills
      • Strategically minded with strong analytical and problem-solving skills
      • Fluency in English
      • Attention to details
      • Excellent communication and interpersonal skills

      Oferujemy

      • Possibility to work for a stable and developing real estate fund
      • Attractive salary and benefits
  • AP & Projects Accountant

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Proactively engage and collaborate with Shared Service Center, different business stakeholders, in order to solve operational issues and problems with speed and quality
      • Processing of accounting and financial data in an accurate and timely manner
      • Administration, verification and posting invoices in accordance with the procedures
      • Preparing payment proposals
      • Handling Vendor Master Data changes with the confirmation of sensitive data
      • Accounts Payable reconciliation
      • Coordination and support of audit requests with group and local auditors
      • Continuous improvement of financial / accounting processes to increase operational effectiveness
      • Collaborate with the Head of Finance in support & lead SSC AP processes
      • Participating in projects regarding financial processes
      • Stay informed on the best practices, recommending updates to company policies and procedures as needed
      • Contribute or lead initiatives or projects (global or local)

      Wymagania

      • Relevant education / degree in Finance or any related field
      • Proven experience in Accounts Payable (preferably in an international environment)
      • Strong accounting and tax skills, knowledge of accounting principles and process mindset
      • Knowledge and experience within SAP ERP FICO module is essential; experience in Concur will be an advantage
      • Attention to details, focus on Customer experience, ability to work efficiently within a team, as well as individually
      • Practical experience in continuous improvement initiatives and projects
      • Fluency in English (knowledge of French will be an asset


      Oferujemy

      Our Client offers an extensive benefits package, including:
      • medical insurance
      • dental care
      • foreign travel insurance
      • group life insurance with investment fund
      • Cafeteria (Lunch vouchers, Sport Card, other)
      • Social benefit Fund including holiday subsidy
      • Retirement plan (PPK)
      • Corrective eye wear refund
      • Easter & Christmas vouchers
      • annual bonus
      The company works in a hybrid model (2 days from the office per week).
  • Samodzielna Księgowa (m/f)

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie księgowości dla kilku spółek
      • Bieżąca weryfikacja dokumentów w zakresie polskich przepisów podatkowych i UoR
      • Samodzielne przygotowywanie deklaracji podatkowych i miesięcznych kalkulacji podatków (VAT, CIT)
      • Raportowanie i współpraca z bankami, US, GUS, ZUS, i innymi instytucjami w zakresie obowiązkowej sprawozdawczości
      • Udział w przygotowaniu Sprawozdania Finansowego
      • Wsparcie poszczególnych działów firmy w zakresie księgowości,
      • Czynny udział w usprawnianiu procesów księgowych i procedur z tym związanych obowiązujących w firmie.

      Wymagania

      • Min 4 lata doświadczenia w księgowości
      • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
      • Bardzo dobra znajomość MS Excel
      • Znajomość programów ERP
      • Umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność, samodzielność
      • Znajomość języka angielskiego (komunikatywnego)

      Oferujemy

      • Przyjazna, niekorporacyjna atmosfera w biurze oraz wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu
      • Dostęp do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier
      • Elastyczność czasu pracy - rozpoczęcie między 8:00 a 9:00
      • Work-life balance
      • Pracę w trybie hybrydowym 3/2
      • Ubezpieczenie medyczne
      • Lekcje języka angielskiego
  • R&D Manager - chemia gospodarcza

    Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzorowanie pracy podległego zespołu specjalistów i liderów
      • Generowanie i rozwijanie innowacyjnych pomysłów
      • Rozwijanie umiejętności efektywnej pracy w zespołach
      • Prowadzenie i nadzór nad projektami w obszarze innowacji i rozwoju
      • Współpraca z interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi
      • Prezentacja projektów przed zarządem firmy
      • Terminowe sporządzanie i przesyłanie wymaganych raportów
      • Wspieranie zaangażowania pracowników firmy w bieżące i nadchodzące projekty
      • Realizacja strategicznej polityki wewnętrznej firmy
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
      • Udział w procesie projektowania instalacji i procesów produkcyjnych
      • Udział w audytach

      Wymagania

      • Min. 3 - letnie doświadczenie na stanowisku lidera lub managera zespołu R&D w branży chemicznej (preferowana chemia gospodarcza)
      • Wiedza z zakresu rynku produktów Home Care i Personal Wash, w tym także produktów biobójczych i ekologicznych potwierdzona doświadczeniem
      • Znajomość j. angielskiego (poziom B2)
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • Znajomość technologii wytwarzania artykułów chemii gospodarczej w masowej skali
      • Wiedza z zakresu prawodawstwa
      • Wiedza w zakresie instalacji produkcyjnych
      • Umiejętność przygotowywania i prowadzenie spotkań projektowych, doświadczenie w usprawnianiu współpracy oraz motywowaniu takich zespołów
      • Umiejętności komunikacyjne, kreatywność
      • Doświadczenie w pracy z międzynarodowymi klientami i sieciami handlowymi
      • Znajomość wymagań jakościowych rynku europejskiego
      • Zaangażowanie, odpowiedzialność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
      • Umiejętność prezentacji, przedstawiania wniosków i rekomendacji rozwiązań

      Oferujemy

      • Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku badawczo - rozwojowym
      • Premia roczna
      • Szkolenia (również zagraniczne)
      • Elastyczny czas pracy, skrócone godziny pracy w piątki
      • Dofinansowanie dojazdów / zapewniony transport pracowników administracyjnych
      • Ubezpieczenie grupowe na życie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Karta Multisport
      • Dofinansowanie do nauki języków (j. angielski / niemiecki / hiszpański)
      • Dofinansowanie do wakacji
      • Produkty firmowe
      • Dofinansowanie do posiłków

Pracodawcy w Warszawie